Porządek obrad
2.
Stwierdzenie prawomocności obrad.
3.
Przyjęcie porządku obrad.
4.
Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji Rady Miejskiej.
5.
Informacja o działalności Burmistrza w okresie między sesjami.
6.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej Gminy Wojnicz.
7.
Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie Gminy Wojnicz na 2025 rok.
8.
Podjęcie uchwały w sprawie przekazania środków finansowych na realizację zadań związanych z bieżącą działalnością Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Tarnowie.
9.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr IX/77/2024 Rady Miejskiej w Wojniczu z dnia 30 grudnia 2024 r. w sprawie przekazania w formie dotacji dodatkowych środków pieniężnych dla Ochotniczych Straży Pożarnych.
10.
Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie porozumienia o wspólnym przygotowaniu i przeprowadzeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na WYKONANIE KOMPLEKSOWEJ DOSTAWY GAZU ZIEMNEGO WYSOKOMETANOWEGO TYPU E w ramach Grupy Zakupowej na lata 2026-2027.
11.
Podjęcie uchwały w sprawie – rozpatrzenia skargi na działalność Burmistrza Wojnicza.
12.
Podjęcie uchwały w sprawie nabycia nieruchomości do zasobu nieruchomości Gminy Wojnicz celem jej zagospodarowania pod drogę gminną.
13.
Zapytania i interpelacje.
15.
Zamknięcie obrad sesji.