Porządek obrad
2.
Stwierdzenie prawomocności obrad.
3.
Przyjęcie porządku obrad.
4.
Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji Rady Miejskiej.
5.
Informacja o działalności Burmistrza w okresie między sesjami.
6.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej Gminy Wojnicz.
7.
Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie Gminy Wojnicz na 2024 rok.
8.
Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia Gminnego Programu Wspierania Rodziny w Gminie Wojnicz na lata 2025 – 2027.
9.
Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia „Programu osłonowego w zakresie pomocy lekowej dla mieszkańców gminy Wojnicz” na rok 2025.
10.
Podjęcie uchwały w sprawie szczegółowych warunków przyznawania i odpłatności za usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze, z wyłączeniem specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, szczegółowych warunków częściowego lub całkowitego zwolnienia od opłat oraz trybu ich pobierania.
11.
Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia „Programu współpracy Gminy Wojnicz z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust.3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na 2025 rok”.
12.
Podjęcie uchwały w sprawie przekazania petycji według właściwości.
13.
Zapytania i interpelacje.
15.
Zamknięcie obrad sesji.