Porządek obrad
2.
Stwierdzenie prawomocności obrad.
3.
Przyjęcie porządku obrad.
4.
Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji Rady Miejskiej.
5.
Informacja o działalności Burmistrza w okresie między sesjami.
6.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej Gminy Wojnicz.
7.
Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie Gminy Wojnicz na 2024 rok.
8.
Podjęcie uchwały w sprawie zaciągnięcia pożyczki na wyprzedzające finansowanie zadań finansowanych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej.
9.
Podjęcie uchwały w sprawie przekazania środków finansowych na dofinansowanie zakupu pojazdu służbowego Komendy Miejskiej Policji w Tarnowie – Komisariatu Policji w Wojniczu.
10.
Podjęcie uchwały w sprawie wyznaczenia inkasentów podatków rolnego, od nieruchomości i leśnego.
11.
Podjęcie uchwały w sprawie szczegółowych zasad, sposobu i trybu udzielania ulg w spłacie należności pieniężnych, mających charakter cywilnoprawny, przypadających Gminie Wojnicz lub jej jednostkom organizacyjnym.
12.
Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia wysokości opłat za pobyt i wyżywienie w Żłobku w Wojniczu.
13.
Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na złożenie wniosku aplikacyjnego i przystąpienie do realizacji projektu pod nazwą: „Poprawa efektywności energetycznej budynku przedszkola w Biadolinach Radłowskich, gmina Wojnicz”.
14.
Zapytania i interpelacje.
16.
Zamknięcie obrad sesji.