Porządek obrad
2.
Stwierdzenie prawomocności obrad.
3.
Przyjęcie porządku obrad.
4.
Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji Rady Miejskiej.
5.
Informacja o działalności Burmistrza w okresie między sesjami.
6.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej Gminy Wojnicz.
7.
Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie Gminy Wojnicz na 2024 rok.
8.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Uchwały nr LIV/576/2023 Rady Miejskiej w Wojniczu z dnia 28 grudnia 2023 r. w sprawie przekazania w formie dotacji dodatkowych środków pieniężnych dla Ochotniczych Straży Pożarnych zmienionej Uchwałą nr LV/588/2024 Rady Miejskiej w Wojniczu z dnia 27 lutego 2024 r. oraz Uchwałą nr II/20/2024 Rady Miejskiej w Wojniczu z dnia 3 czerwca 2024 r.
9.
Podjęcie uchwały w sprawie określenia zasad wnoszenia udziałów do Rejonowego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji w Brzesku Sp. z o.o. z siedzibą w Brzesku przy ul. Solskiego 13, 32 - 800 Brzesko.
10.
Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia zadań z zakresu administracji rządowej dotyczących utrzymania grobów i cmentarzy wojennych położonych na terenie Gminy Wojnicz.
11.
Podjęcie uchwały w sprawie zaliczenia drogi łączącej ulicę Jagiellońską z ulicą Krzywą w Wojniczu do kategorii dróg gminnych publicznych.
12.
Podjęcie uchwały w sprawie zaliczenia drogi serwisowej w Łukanowicach do kategorii dróg gminnych publicznych.
13.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany w statutach jednostek pomocniczych Gminy Wojnicz.
14.
Zapytania i interpelacje.
16.
Zamknięcie obrad sesji.