Porządek obrad
2.
Stwierdzenie prawomocności obrad.
3.
Przyjęcie porządku obrad.
4.
Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji Rady Miejskiej.
5.
Informacja o działalności Burmistrza w okresie między sesjami.
6.
Przedstawienie Raportu o stanie Gminy Wojnicz za 2024 rok.
7.
Debata nad Raportem o stanie Gminy Wojnicz za 2024 rok.
8.
Podjęcie uchwały w sprawie wotum zaufania dla Burmistrza Wojnicza za 2024 rok.
9.
Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego za 2024 rok.
10.
Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia Burmistrzowi Wojnicza absolutorium z tytułu wykonania budżetu za 2024 rok.
11.
Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia skonsolidowanego sprawozdania finansowego Gminy Wojnicz za 2024 rok.
12.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej Gminy Wojnicz.
13.
Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie Gminy Wojnicz na 2025 rok.
14.
Podjęcie uchwały w sprawie przekazania środków finansowych dla Policji.
15.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Uchwały nr IX/77/2024 Rady Miejskiej w Wojniczu z dnia 30 grudnia 2024 r. w sprawie przekazania w formie dotacji dodatkowych środków pieniężnych dla Ochotniczych Straży Pożarnych zmienionej Uchwałą nr X/90/2025 Rady Miejskiej w Wojniczu z dnia 26 lutego 2025 r. zmienionej uchwałą nr IX/105/2025 Rady Miejskiej w Wojniczu z dnia 28 marca 2025 r. zmienionej uchwałą nr XIII/109/2025 Rady Miejskiej w Wojniczu z dnia 23 maja 2025 r.
16.
Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia wysokości opłat za pobyt i wyżywienie w Żłobku w Wojniczu.
17.
Podjęcie uchwały w sprawie nabycia w formie darowizny nieruchomości do zasobu nieruchomości Gminy Wojnicz.
18.
Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia petycji.
19.
Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia apelu-petycji.
20.
Zapytania i interpelacje.
22.
Zamknięcie obrad sesji.